Underbart

OnsdagKvällen

Hade tänkt att berätta om min underbara onsdagkväll som var igår!
Jag åkte ut till stallet för att rida kl. 18.00, på listan var jag uppskriven på sockan och det var jag glad för :)
Idag stod det hoppning på schemat, och jag tönkte som vanligt- åh,nej! Fast jag tänkte ändå att idag kanske jag skulle våga?
Det var studs som var övningen idag, alltså för er som inte vet vad det är så är det 3 hinder på rad som står med ett litet galoppsprång emellan! Sockan är ganska stor och väldigt seg, så jag manade på honom fram till hindret där första hindret gick ganska bra medans det andra gick desstu sämre, jag höll på att ramla av! Men jag klarade mig, När Camilla hade höjt kom jag en gång till och redan där var jag stolt över mig själv att jag överhuvudtaget hoppade! Den gången gick det bättre :D  men gången efter det gick det inte så bra, ahha höll på att falla av över alla 3 XD för att det gick för sakta. Men då visste jag ju det tills nästa gång och då skänklade jag på mer och då gick han som en klocka, sen var det slut och det var jag faktiskt lite ledsen över, det var nog första gången jag inte ville sluta hoppa! ;)
men men, jag var och är iaf JÄTTE nöjd att det gick så bra/dåligt xD Det är ju kul när man väl vågar :D
 Och det gjorde ju jag så jag är jätte stolt över mig själv iaf! <3
Sedan efter lektionen hjälpte jag till på johannas lektion dom hoppade oxå, och det gick jätte bra för Johanna på Molly! :D
Efter det var jag ju som vanligt tvungen té att fodra ALLA hästarna /som PA sa xD
Lite jobbigt men det re´se xD

Tack sockan <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?