Vinter dag



Idag vaknade jag av ljuva toner av Duffys låt, Warwick Avenue. Jag hade ställt mobilen på 06.30 och även fast jag somnat sent var jag pigg.! Jag gick upp och gjorde mig iordning inför första skoldagen. Jag visste att jag inte hade en så rolig dag framför mig: kallt och rusk, Och det värsta var väl att vi skulle åka skridskor. :( När det tar ett tag att gå till bredstorp i full snöstorm och man håller på att frysa arslet av sig, då vill man inte ha vinter mer. Då önskade jag mig ett soligt bad nere på Mallis
Men dagen knallade och gick! och i slutet av dagen var jag med Johanna, <3 När vi kom hem gick vi till en backe som v åkte lite pulka i, man får ju passa på med tanke på klimatförändringarna.......
Tänker somna i skaplig tid idag så att man orkar med morgondagen !

Hare gött  =)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?