Hallo*
Gårdagen igår var BÄST och SÄMST!
Åkte ju till hätte med brudsen och där hade vi skiit skoj! :) hahha, bästa dan ever!
Värre blev det sen när vi skulle åka hem och det var där allting började.. tänker inte skriva vad som hände här för det pallar jag inte ! men natten resulterade iaf i gråt. Förlåt julle för att jag förstörde allt.. och förlåt till en till för att jag/vi förstörde allt. Du har verkligen rätt om mej! Altt gick så fort och deta var det sista som jag ville skulle hända....
Men kvällen med julle var iaf bäst! framför allt natten..:) curr curr och burr burr i love <3
Somnade vid halv 5 typ :S och vaknadev vid kvart i tolv.
Åkte hem och nu sitter jag här och ska snart hämta pengar hos camilla i stallet :)
Idag kommer min syster elin hem från USA oxså, hoppas hon har med sej nåt hem till mej :P


Puss puss
Postat av: julle
2009-07-03 / 14:07:30

men lilla gumman du förstörde ingenting! <3



currcurr och burrburr we love!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?