Billigt*

Hej! förlåt för dålig uppdatering idag, men hann inte imorse oså. men nu hinner jag en liten snabbis innan Téa o jag ska baka våran egna lilla pizza (A)
Igråkväll kom älsklingsjulia till mig och vi tog lite kort och och pratde en massa ute i en lekpark det var mys <3 ILY 
Sen gick vi in och kollade på en morden i midsomer film. Fast vi var inte så ''inne'' i den för vi pratde mest* 
Somnade väl vid 2 typ, taack för en supermysig prat o mys kväll (L)

 Idag på morgonen somsagt hann jag inte blogga för jag skulle iväg till Téa min (a) Väl hemma hos henne började vi kolla på  Benjamin Buttons otroliga liv* den var super braaaa! verkligen en sevärd film.
Sen åt vi lite mat och körde vidare ner mot stan. Där köpte jag present till min syrra som fyller år på torsdag hela 21 år! ;) grattis*
På stan fikade vi oxså (såklart) och hyrde en film för 15 spänn!!!! bääst med billigt ;) BB xD
Så nu ska vi laga pizza och sen kolla på filmen vi hyrde.. sen blir det att jag sover här.
Hoppas på en rolig pch mysig kväll ! men det blir det alltid med henne <3

PUSS
we love you

Postat av: julle
2009-07-21 / 19:26:09

tack själv <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?