Gäster

Hej på er! *
Hoppas ni mår bra jag mår great :)
Gårdagen med Téa var toppen, vi lagade hemmagjord pizza pch det gick superbra! med såna snygga kockar så ;)
bilder kommer sen när min kamera laddat klart med batteriet. Igrå somnade Téa och jag typ kvart i 2 inte så sent ändå?
Men vi hade en jätte mysig kväll och vi hann plöja igenom 3 filmer ;)
åkte hem i morse efter frullen och nu sotter jag här färdig fixade inför våra gäster som kommer vid typ halv 3. Dom som kommer är min Farmor och Farfar och sen min pappas farbror från USA och hans son. Alltså min pappas kusin.
Och kusinen kan inte svenska så det blir att prata engelska för fulla muggar ! det kan bli kul men oxså jävligt pinsamt! *
Jeff stannar nog lite längre och åker upp till sthlm med pappa och mig nästa vecka. Då vi ska gå på grönan och umgås med mina kusiner o släktningar där uppe ! :)


Bilder från igår o lite kommer och på min Dresscode idag!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?