Grillbuffe+ johanna

Hej !
Nu har jag vågat mej in igen men det mullrar som fan över mitt huvud.. så jag ska inte sitta här länge kan jag säga. Fast jag är förtsås lite sugen på att kolla in MY New BFF som jag missade igår. Men vi får se om jag vågar som sagt thihi.
Vaknade upp vid typ 10 idag med johanna bredvid mig, Hon sov över här för hon orkade typ inte gå hem, och det var ju helt OK för mig att hon sov här ;) vi hade det väldigt roligt med våra listor som vi gjorde och allt snack..
Men nu har hon åkte hem för hon skulle till sjukan.
Vi 5 ska jag åka till vadstena om vädret blir bättre, med min pappa och lisa. Vi ska typ kolla läget lite där och äta grillbuffe :)
Nehe nu ska jag göra en smoothie och äta vindruvor. ;)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?