Grillbuffe ! *

Godmorgon eller ska man säga godfrömidda? aja, kl är ju iaf 12.00 exakt nu så jag antar att det blir god förmidda ;)
Gårdags kvällen var superbra! med jätte god mat på strandbaren och en fin sommarkväll dessutom. Jag var uppe ganska länge igår för att dom visade dubbel avsnitt från Big Brother på TV400, så det var jag ju bara tvungen till att se!
fast egentligen så händer det inte alls mkt dom här första programmen det är faktiskt ganska boring! men efter ett tag tror jag att det drar igång! får iaf hoppas på det.
Idag ska pappa, Jeff och morfar ut och segla. Men jag ville inte hänga på! så jag stannar hemma och kanske jag och mamma åker upp till mormor och gör henne sällskap! :)
Men nu ska jag kolla på allsång på skansen på svtplay och på my new BFF på tv3's hemsida!
seya
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?