Hiss&Diss



Ja nu var det dags igen för hiss och diss listan!

Hiss:  Idag tänker jag hissa polkagrisen! den är så oemåtståndligt god och det bara slukar sig i munnen. Speciellt om den legat i solen lite och den blvit lite mjuk så det är lätt att bita i den. Annars kan det var svårt att ha alla tänderna hela! men iaf så älskar jag polkisar just nu*
Diss: Idag ska jag oxså dissa och jag tänker dissa Nätshopping! visst det är en perfekt grj om man kanske inte just har den affären i stan och man verkligen har sett nåt man vill ha! men då kommer vi till alla dessa storlekar. Bara för att du har S i ett linne från Gina betyder det inte att du har S i ett linne från Hm, (typ) och man kan ju inte prova linnet via nätet! ne det går inte! så idag dissar jag nätshoppingen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?