Krämer och fest

Hejhej!
Har nyss kommit hem från stan! var där med pappa, farmor, farfar och Anders. Jag köpte en ansiktskräm på ÖB och lite godis* Men jag trodde faktiskt dom ksulle ha mer sånna krämer där för det har jag sett men inte då. Så det blev jag lite besviken på. Men jag hittade iaf en av dom som jag behövde!
Idag vakas det fest för min syster som fyller 21 år idag! Mamma har stått i köket hela dagen och vi andra har inte ens vart hemma, stackar'n! men så är det ,hon är ju bäst på't så då får vi låta henne stå där! ;)
Gästerna kommer vid 3 och innan det ska vi äta och ja ska fixa mig!
så jag hör av mig senare, LOVE (L)


Dresscode:
Orange tröja- Ullared
Jeans Leggings- CREAM
Orange armband- Lindex
Guld öronhängen- Ur&Penn

mina köp*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?