Onsdag och Grönan!

Äntligen var det dags för höjdpunkten nämligen gröna lund! :)
vi gick upp tidigt för att var där när det öppnade och det var vi nästan men vi var inte ensammna! tog ett tag innan vi kom in. Och när vi väl kom in var vi smarta och tog dom vi verkligen ville åka först innan alla köer började! så vi körde på Lustiga huset och vilda musen först! Vilda musen trodde jag att jag skulle dö i men det gjorde jag inte som tur va! :) men jag skrek det hela tiden att jag skulle dö XD men det var roligt ändå :) Sen gick vi där tills typ 5 ! då åkte vi hem. Hann med ganska mkt faktiskt men man orkar ju inte såt i alla dessa köer så att vi åkte ändå i så mkt. men det var en toppen dag!
förutom slutet på dagen då det var dags att säga hejdå till jeffrey! som återvänder hem till Boston på Måndag! och det innebär att vi inte kommer se honom på länge. Så när han lyfte upp mig och viskade i mitt öra- I love you so much Babe! och pussade mig på kinden då kunde jag inte hålla tårarna längre.. :/ han är så snäll och rolig så ni kan inte förstå. Ni måste träffa honom för att förstå det. Men jag hoppas jag träffar honom vid jul igen! men jag vet inte <3 Hoppas går ju alltid.




Kusinerna som var med på grönan!

dvärg trion

blåtåget/spöktåget

Malin som findus

Ronja som pettson

puss på denna fina dagen <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?