Polkagris och Minigolf!

Hej på er!
Förlåt för lite halvbra uppdatering, men jag har faktiskt inte haft tid!
Igår hade jag en supertrevlig kväll här hemma med mass folk och kubbspelande! det var sjukt roligt! :)
Blev inte så sent men jag vaknade ganska sent idag ändå... i always do!  Men iaf så steg jag upp för att åka ner till stan med pappa och jeff. Vi åkte runt lite och visade han lite saker. Sen åkte vi hem igen och nu är jag nyss hemkommen från Gränna/linderås. Tanken var att vi skulle åka till Gränna och spela minigolf, men den tanken blev inte sann! för att det var sjukt mycket folk och väldigt dyrt på den banan så vi åt bara glass där och körde sedan vidare mot Linderås . Där var det desstu billigare och mindre folk! så det var perfekt! förutom att jag kom näst sist då.... hmmpf.
Nu ska jag fixa iordning mig inför kvällen då vi ska ner till strandbaren och äta grillbuffe! med Lisa,Oscar,Jeff,Elin,Mamma, Pappa. det kommer bli mkt trevligt! kommer en bild på outfiten sen ;)

XoXo/ Ronja
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?