Stockholm VS Miami

Stockholm:
På Måndag drar jag, farsan, lisa, oscar och jeff upp till sthlm! för vi ska lämna jeff där och så stannar vi tills på onsdag. Pappa och jag ska bo hosm ina kusiner :) medans lisa och ogge ska bo hos Bibbi (pappas moster)
Vi ska under vecka på grönan och shoppa lite kanske! och umgåsa med släkten såklart ;)
Kommer nog inte blogga under den tiden då om jag inte går in på typ malins? men ni klarar väl er ha? men jag bloggar ju när jag kommer hem! ;)

Miami:
jaaa! snart är det bokat! vi har iaf sett ett hus nu som vi bara ska skriva kontrakt på oså :)) men vi har fortfarande inte bokat något flyg men snart såe. Huset är väldigt stort och fint med en fin pool och huset lgger precis vid en kanal (havs vatten) och det är typ 1 kilomter till stranden! kan det bli bättre? och i Miami! vem vill inte åka dit, herregud!
A det får bli min julklapp och jag nöjer mig med det :) faktiskt..
hoppas flyget och allt går bra oxså så att det inte kraschar...
Miami here i come!!! :D


stockholm!
VS
Miami!

huset är det bakom vattnet ;)

vilket väljer du?
stockholm eller Miami?

mitt val är lätt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?