Thriller

Godmorgon!
Gårdagen var vädligt trevlig och god framförallt i Vadstena. Vi åt grillbuffe och det är ju sån mat som man gärna lite säger nej till! Kom hem vid typ halv 10 kanske och då blrjade jag titta på så minns vi Michael Jackson. Det var ledsamt men bra! i slutet visade dom hans video till Thriller har ni sett det nån gång? det hade inte jag. Den är 15 min med handling och allt i typ som en film. och den var fan läskig! sök på den på youtube så får ni se! ;) Nu kom den visst igen fast på MTV top 10. Har suttit och kollat på det hela morgonen nu. det var nämligen Michael Jacksons hits på top 10. Och det har nästan vart nära till tårarna! hans låtar är ju så härliga och hans moves är desstu bättre :P
Idag känner jag för att bada men orkar inte åka till Hätte, tar en sån jävla tid! och har ingen att bada med. Sen vill jag heller inte bada i Svartån! fast det ligger ju närmast, thah.
I eftermiddag ska jag till Julle, vi får se vad vi hittar på men jag ska iaf sova hos henne sen.
Nu ska jag kolla in Thriller på TV (igen) och sen kolla klart på my new BFF på datorn.

love
Postat av: Diana
URL: http://diianasalim.blogg.se/ 2009-07-02 / 12:09:43

SV: Tack tack! Det värmer!

Om du vill så kan du göra det!! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?