suck på sjuk*

Att allt och alla ska va sjuka nudå! jag som såg fram emot att får träffa märtisen idag, så ringer Eva och säger att hon är sjuk :S alla dessa sjukdomar måste dom finnas, vad är dom bra för lixsom?? :O men hoppas dom kommer imon istället <3 Men för att få bot på dessa gick jag in på nelly.com jätte fina kläder men opps, så dyrt : O

Nog om det, skola idag me! helt Ok! men jag fasar för redovisningen imon på matte, vill verkliken inte göra det :S
Hade cp-kul med julle på rasten och roligt med johanna på den andra ;) Oå No.N gickcvi och intervjuade folk på stan om rökning, det var kul!
Nu ska jag berätta en läskig sak för er.
I natt ringde min telefon vid typ 04.19 tänkte vem fan kan det va?:O så var det dolt nummer.
Sen såg jag på min mobil att nån hade ringt innan vid typ 03.00 och då var det inte dolt nummer. sen ringde det typ hela tiden! i  2 min.
Sen frågade jag julle om det hade ringt nån till henne , och det hade det jue :O vid typ .03.00! och det var samma nummer som ringde till mig! :O :S
sen när jag kom hem slog jag in det på en eniro.se och då tillhörde det nån Thimbu shafinaki bobo typ i kalmar :O fatta vad läskigt, vi känner inte han och han ringde till oss båda!
nån som vet vem han ä?

Hade tänkt att forska vidare på det nu!
har'e <3
kanske går en sväng i kväll det är ju såå fint väder. men med vem?
<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?