Balen

dagen igår kunde inte blivit bättre!
perfekt väder för balen och allt sånt! men min dag började inte där utan i stallet tsm med jannika för att ha knatteridningen, det kom bara två så det kunde väl gått bättre kanske. men efter stallet var det bara hoppa in i duschen och sedan hoppa ut fort för då var det dags att åka till therese som skulle sminka lisa till balen.Hon blev jätte fiin!!
sedan var det hem igen och fixa hemmet inför ES3 som skulle vara hos oss innan balen.
När nästan alla kommit¨åkte jag ner till stan för att kolla in alla paren på röda mattan. Tillslut kom syten min efter 2 timmar, dom gick nämligen nästan sist. Men hon oskar var jätte fiina tsm, och min syster var vackrast tyckr ju jag haha.
men alla nästan alla var jätte fina! 
efter dfet åkte vi hem igen och då satte jag mig framför tv och sen framför syrrans dator om hon glömt hos oss.
Idag kommer det bilder oxå sen igår, om jag bara kommer in på min dator.
ha en bra dag* det ska jag försöka ha men det kommer inte gå så bra!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?