Godmorgon!

För er som är morgonpigga.
Nu sitter jag här och kl. 07.33. det är härligt när man får lite tid över till datorn (bloggen) såhär på morgonen,  ( vilket inte brukar hände) för jag hinner nog inte med den annars idag!
Startar med slöjd om 35 min.
Sen är la dagen rätt slapp som det ser ut från min sida.
Det ända som drar åt resårbandet lite är svenska provet. men det är ju på sista lektionen så jag har ju gott om tid på att öva. och tro nu inte att jag inte övat nåt! det har jag gjort !!
Efter 14.50 cyklar johanna och jag hem till mig för att sedan dra vidare till stallet för att rida BB!
och det blir i paddocken idag om det inte regnar!! för ja har ridit ut två ggr nu.
 Men nu ska jag cykla till skolan!
ha det bra ;) det ska jag ha

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?