Loppis och hela köret

Dagen har gått i ett men den är inte slut än inte..
började dagen med en tur på stan med mamma. Vi brukar ju stå på denna loppis som äger rum varje år . men vi hoppade det denna gången för att spara in så mycyekt grejer som möjligt tills nästa helg i JKPG! det fanns iaf mycekt saker bla. en svart väska oanvänd som jag köpte! bytte också mina två t-shirtar som jag fått från JC mot två andra. Sen yrade jag runt efter skolavslutningklänning oxå, hittade en del på CREAM men vill ha en som jag sett på Gina!
så det återstår att se vilken dress jag har den 11 juni.
Nu är förberedelserna för ikväll snart klara och mina vänner kommer  vid 18.30. Jag tror att det kommre bli en fartfylld och underbar kväll med dom :) 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?