loppisLördag

hej alla männsikor! eller aa alla är väl dumt att säga.
men iaf! dom som läser min blogg :) även om det tyvärr inte är så många.

Lördagsmorgonen börjades med att pappa kom in till mig vid 5 :O för att mamma,jag,julle,eva skulle iväg på loppis i JKPG!  det kändes som man skulle iväg o resa för vi hade en fullpackad bil och om man ska flyga brukar man gå upp så tidigt. Men så var inte fallet idag.
Vi tog våran bil och körde till JKPG och började packa upp alla sakerna! Försäljningen gick bra!
Efter att allt var slut körde vi till stan där jag hittad en fin spets klänning på GINA men den var fö liten :/ men hittade en på Once for girls istället inte så känd.. men gu så mpnga fina klänningar! om man bara var rik så ;)
Men köpte en avslutnings klänning där iaf.
Sen körde vi hem och jag sov mestadels så det gick fort. Vaknade när vi var på 32:an ;)
Då bestämde jag att mamma skulle stanna till vid coop och köpa snacks tills ikväll. (ostibågar och Godis) blev det!
som jag ska njuta av ikväll samtidgit som vi hejar fram LA VOIX till en seger! :D

Nu är jag hungrig.
Vi ses
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?