Min nya favvo!

Har haft en sådär halvt underbar dag idag. Skolan var inte så jätte toppen! så den skiter jag i att berätta. men i stallet var det toppen! lekte kurragömma och 1 2 3 stjärna med hästkul barna! det var så  roligt att få leka igen :P och solen sken och det blev ett jätte fint väder. Den absolut bästa kommenteran idag kom från hedvig 5 år- men, vi kan väl itne leka heller det gör ju inga vuxna! R- men vi är ju inte vuxna. H- men du är ju det! vukna leker inte. R- ne jag är barn fortfarande! fast jag är äldre en dej. H- jaha!
hon är så underbart rolig och söt! en tjej som gör en på bra humör verkligen :) efter hästkul skulle jag rida. Vi fick rida självständigt för Ann var inte där. Och det gick så fantastiskt bra jag red med ett leende på läpparna hela tiden. Red nämligen lilla söta fiina Revalia <3 Hon är helt underbar dock inte i galoppen (fattar fel hela tiden) men jag älskar henne ändå . Hon är en pärla för att vara så ung. :) funderar nu både på att vara med på dressyrlägret i sommar på henne och på fotograferingen.! hon är absolut min nya lilla favorit <3
Snart ska jag packa för imon åker vi till sthlm för att fira Farmor och faster Eva. Självklart träffar vi den gooa släkten me.
bilder kommer på söndag och ny uppdatering! :D
puss (A)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?