Paula <3

Har precis gjort klart min inlämning till SO:n och jag är riktigt nöjd faktikst! tror Börje kan bli nöjd oxå! Dagen idag har varit ganska jobbig men också väldigt roligt. Det jobbiga var dagens idrotts lektion! har ju så fruktansvärt ont i mina knän när jag springer! vet inte om jag skrvit om det innan. men skit samma! aaa iaf och idag när vi skulle springa terrängen gjorde det så ont att jag fick gå runt hela typ! när jag kom in i mål höll jag till och med på att svimma nästan. Så nu ska jag kolla upp vad det är för fel hos en doktor! Det bra idag var slutet av dagen när skolan tog slut, innan vi skulle cykla hem. Varje gång brukar jag julle och simon ha en liten pratstund och så även idag! och simon är ju inte den som har sämst humor om man säger så! du får mig alltid på så gott humör innan jag ska cykla hem ;P väl hemma iaf blev det Top Modell istället för plugg, (fast plugget blev ju gjort ändå) sen var det stallet. Vi hade Pay and Jump idag igen så jag stod i caffis denna gång. Sen var det ridning på gång och det var paula och hoppning som stod på schemat! det gick skiiit bra! även fast hon var lite stark. men hon är underbar  att hoppa på <3 åkte hem sen och satte mig framför denna lilla burk och gjorde klart SO:N som jag sa innan. Och nu är jag klar så nu blir det nog sängen för mig  ;)
hoppas allt gick bra för johanna idag oxå på sin operation <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?