plugg

snart får jag världens jävla dampryck på min CP dator! bdb är så segt! och så hatar jag när man inte kan skriva på bdb! så nu skiter jag det och skrive ett inlägg istället . dagen har varit helt OK! slutade lite tidigare än vanligt. Cyklade hem och blev sur som vanligt när jag cyklar upp för tostås backen som tar MUSTEN ur en! :O satte mig framför TV sen iaf när jag kommit hem och då blev jag glad igen för det var Top Modell. fast det visste jag ju ;) Sen var det dans det gick inte så bra... eller jo det är välsigt roligt! men jag suger... vill bara säga att kom och kolla på karnevalen den 6/6 på satn kl.14.00? på stan, dansar först med min grupp en liten salsa dans ;D kan bli ett nöje...
Nehepp nu ska jag ta tag i mitt liv... men jag tycker det är så jävla svårt att sätta igång med pluggandet, spec hemma! nu hade jag planerat att lägga in massa bilder men så påminner min bästa julia om SO arbetet som ska göras... fan ta dej börje! nädå nu ska vi inte va eleka jag gillar börje. han flörtar alltid me mej så ;) har inlämmning om afrika som ska va klart på torsdag och vi har inte datasalen då.. så det måste bli klart nu/imon! fy. man får ju sån ångest om man inte gör det oxå. En hemliis: jag tar alltid hem matte boken fast jag kobbar aldrig i den. men det  känns som man gjort det! fast när man öppnar den igen är man på samma ställe som när man stängde den.... usch! lyllos min syster som slutar hela jädra skolan nu i sommar!! LEV LIVET!
vill passa på att säga LYCKA till, till johanna imon som ska opereras! det kommer gå kanon :)
oj vilket långt inlägg! onödigt för ingen läser ändå... förutom julia och johanna typ <3


det hjälper iaf att lyssna på Håkan vilket jag gör nu <3, han är bäääst
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?