Rastlöshet

Är så jädrans rastlös och har vart hela dagen! Har nu tryckt på ON knappen på datorn för femte gången tror jag!
Men nu har jag iaf fått en timma att gå fort genom att kolla Top Modell 7 på Tv3. rysligt bra är dom programmen!
Men det tråkiga när man går in på datron stup i kvarten är att inget uppdateras! förutom MIN blogg då, i och med att jag är så rastlös! fast det händer ju inte allt för ofta att vissa personer inte uppdaterar alls på flera veckor!
Får fan ångest om jag inte uppdaterat på 1 dag :O
tur att ni har nåt att läsa iaf ;)

men ikväll kommer jag inte vara lika rastlös för då kommer JulleSnuttan hit och gör mig sällskap!
Postat av: julle
2009-05-22 / 13:49:40

jag är grymt besviken på mig själv, men du vet ju har jag är :(



älskardig!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?