regn och helg

Typ världens slappaste dag idag! hade vikarier på eng och matten sen inställt NO som var innan lunchen så vi stack upp till stan och käka pizza! det var gott men mättande som ledde till mag ont...
Sen slutade vi vid 2. Åkte till mormor, och sedan åkte jag och mamms för att handla tills imon. till min födesledags fest!
sen var det stallet (hästkul) och sen rida. Red på Revalia (ny) det gick bra! pigg och lite stark men ändå kanon ;)
Nu har det bara varit slappt men imorgon blir det mér fart på't ;) det ser jag fram emot.

Har ju öst ner en hel del regn idag oxå. kan säga att det är inte det roligast att rida när det mullrar/regnar och blixtrar. fast vi red ju inne! men ändå.. Det värsta är ju inte blixten tycker inte jag. det är mullret alltså ljudet det är hemskt!! :O
Hoppas det inte är så imon, det får det inte va!
Nu ska jag inte göra mycket, men inte sitta här iaf.

ha en bra fredagkväll*


En vän sa att hans kompis hade skadat sig, då sa den andra vännen:
- aha, ligger han i koma då?
. nej, han ligger i Eksjö.


hahah xD höll på att flabba ihjäl mig när elin berättade den för mig. Det var en som hon kände som sa det xD

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?