regn och rusk och massa borst!

Regnig dag idag! fy hatar regn!
Dagen började med en kall morgon till skolan och slutade med en kall kväll från stallet. Där emellan var det ganska okej men regnigt!
Skulle spela Baseboll med amerikanarna på idrotten idag, men dom kom aldrig! fy för dom!! Har bestämt att det inte blir rås på klassensdag oxså! utan hätte :S men det blir nog bra ändå :) vi som vill får la sova över i sommar istället.
Skyndade mig ut till stallet sen efter skolan för att rida ut med Ida. Men när jag kom ut var Dahl redan där och skulle rida BB! hon hade nämligen glömt att säga det till mig. så jag tog en borste i min hand och började borsta alla lektionshästar i väntan på bättre tider (typ)! så nu borde Ann och Camilla var glada över mig, för dom var väldigt leriga och skitiga! men har man inget bättre för sej så. Sen var det möte vid halv 6 och då var jag klar med borstningen. Bestämde hen hel del och vi har redan börjat planera juljippot! fy fasen vad kul XD* efter mötet kollade jag lite på drop in ridningen och sedan cyklade jag hem och fick droppar på mej! (fyndigt :p) var iskall och hungrig när jag kom hem så då åt jag massa pommes och kööörv, det var gött ;)
imon blir det stallet igen fast då blir det ridning oxså ;)
<3
Förövrigt pratade jag med johanna förut och allt hade gått bra på operationen<3 skönt :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?