regn och rusk

hallu!
inte en så bra dag idag, iaf inte starten på den, starten på dan var piss! det regnad som spön i backen och jag var precis dy våt när jag kom till skolan.
Väl där gick det väl bra och skolan var lika seg som vanligt.
cyklade hem och som tur va hade det slutat regnat! satte mig direkt vid datorn med en macka i min hand som är den godaset av alla. den som min mormor alltid bjuder på. :)
Sen damp jag ner i soffan med syrran för att glo på top modell. även där åt jag mackor men även varm choklad. mummua*
Dagen var egentligen tillängnad till plugg men wath ever, har fan hela veckan på mig ;)
nu blir der promenad med bästa julia <3

jag är tydligen så värdelös som det går...
jag skiter i allt nu...
orkar inte mer , jag har växt upp
Postat av: Ida
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/ 2009-05-18 / 21:48:26

Du är inte värdelös, du är värdefull (:


Postat av: Louise
URL: http://louiseburenbys.blogg.se/ 2009-05-20 / 08:12:11

håller med:)


Postat av: Julia
2009-05-20 / 23:09:24

holy shiet, Jag Älskar Dig!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?