Rullande vecka

Nu kör en ny vecka igång och jag är med på tåget.
Känns som detta kommer bli en slapp vecka, med bara ett prov! skööönt.
Dagen idag har iaf vart slapp och rolig.
förutom när jag skulle cykla hem då det känndes som det inte kunde bli värre!
var asspissig nödig samtidigt som jag var så hungrig att jag höll på att spy samtdigt som jag frös häcken av mig.
Men sen när jag kom hem blev det bättre. För då slog sig Johanna och jag mig ner vid datorn och kollade in Robinson sen i lördags.
Efter det programmet gick vo ut och tog typ 150 KORT!! dom blev jätte bra! coola.
Men nu ska jag duscha sen ska jag gå och lägga mig.

du är bra som är så ärlig. det gillar jag <3
Vi får se hur det blir. Men jag kan inte bestämma det nu...
tyvärr.
Mon Pauvre
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?