solen vind och vatten

älskar verkligen detta väder! solen skiner och inte en ända vind!! har chillat hela dagen idag för denna sol.
Bäst var det efter skolan då johanna och jag åkte ner till bryggan nerdanför dom ''nya lägenheterna'' så jävla mysigt och VARMT! men ack vad sköönt! köpte med oss fika från ICA och godis med henne blir allt bra me! så skönt att vi är vänner nu <3 Tillslut kunde vi inte vara kvar där längre för vi höll på att dö av svett. så vi gick upp till stan, provade massa kläder på JC kanske kan bli nåt där för mitt presentkort! sen gick vi till åhlens där jag köpte två såkallade ''hippie'' band! snyggt*
Nu har jag precis kommit hem från en kort promenad ut till stallet vara där i 1 timme typ sen hem.
Nu saknas det bara en sak kvar: SOMMARLOV! sen blir allt perfekt ;)
och till helgen me, då det blir sthlm för hela slanten! och massa shopping på söndagen! hoppas jag hittar det jag söker och lite till ;D

Nu ska jag duscha för jag känner mig så äcklig och svettig... man blir ju det när man är ute i solen! men det är det värt*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?