springspringspring

En fartfylld och lång helg!
det blir alltid så när Märta är i farten. och trevligt har det varit! :)
Vi har hunnit med: leka ute , tipspormenad, agility, lekparken, stan, stallet och massa mys <3
Igår blev det tidig uppstigning för mig på en lördag. Hade jouren i stallet och vill aldrig mer göra om det! det är ett så slitigt arbete! Men det bästa med helgen är ju VÄDRET! riktiga sommarkänslor har man ju fått nu! solen skiner och det talas om att man kan bada! men jag vågar inte det än... försöker jobba lite brännan men det går inge vidar! tyvärr..
det är ju så tråkigt framförallt, ne då tillbringar jag helldre min tid framför denna burk, fast det förstås man blir ju inte brun då! .
Idag söndag blev det tipspromenad i skogen och sedan kollade vi lite på dom stora agility tävlingarna som var bredvid.
Sen åkte 08-orna hem och vi åkte hem till tröskargatan igen. Jag får en så skön känsla när någon ska åka hem och dom ska åka en bit t.ex till sthlm. Då är det så skänt att veta att man slipper åka hem, man behöver inte packa och får sitta i bilen minst 7 min! det är sköönt tycker jag ;)
Nu ska jag göra nåt annar kanske sola.... ne det är för tråkigt! och ingen sol. bara lite!
sen blir det nog att kolla på fotboll! heja TFF! ;D

tjabbadå!


sommarklänningen åkte på i helgen


kusinVitamin


MärtisenÄrtisen

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?