stallet är mitt liv

stalletstalletstallet så har min dag sätt ut idag!
Stog på banan i typ 2 timmar när det var stro häst tävlingar. hade iaf trevligt sällskap annars var det jävligt tråkigt :)
Men vägrade stå andra klassen så jag och ida gick upp och åt och sen red hon simpe. Vi promenerade med gullan oxå.
Kom hem vid halv 5. var där ute i 4,5 timmar alltså :O
När jag kom hem hällde jag upp en stor skål med ostisbågisar i och hävde i mig till en bra film. det var härligt!
Och nu sitter jag här, vad annars? lutar till att det blir en promenad ikväll oxå för att bli av med ostbågarna.

Tyckte Alexander Rybak var en värdig vinnare igår av ESC! sverige kom på 21 plats av 24v:S men dom fattar la inte att hon har en unik röst!
det är iaf bevisat nu att om man bara har ett tillräckligt bra bidrag behöver man inte ha så många grannländer.

Hörs imon, nu är det kort vecka:))
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?