Loppis

Vill ju faktiskt börja mitt bloggande idag med att gratta Malena Ernman som gick vidare igår i kvalet! det gick ju toppen bra! tänk om det är en vinnarlåt! och när jag ändå är igång med grattande tillbringar jag ett grattis till mig själv.. för idag är det Linnea som har namnsdag, och det heter jag 3 namn!

Nu över till något helt annat nämligen skoldagen.
Terrängen är jag mest nöjd med idag slog mitt rekord men fan så jobbigt det var.
musik prov hade vi med och jag tror jag får godkänt, aa det får jag ;)
När jag kom hem efter min cykletur fixade jag fram lite grejer som jag ska sälja på loppisen på lördag tsm med jullebulle! det kommer bli sååå najs ;) synd bara att vi fick plats 66 och 69 men vi får la skrika te varann XD
Nu ska jag äta och sen bege mig till stallet för en ridtur :D


PuZZ
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?