händelserikt inlägg! thihi

japp, nu var det ett tagsen! men nu är jag igång igen.... ;) Hann verkligen inte med datorn igår för att jag stog i cafeterian i stallet med johanna, det var trevligt! och efter det blev det Tv och lite plugg! har ju inte direkt lite plugg nu! så fort nåt är slut kommer det nåt nytt! just nu har vi franska- hk prov+musik prov+ no prov+ matte prov+ so prov (längre fram) + svenska novell.... FYYY! nån som har det värre? don't think so
Iaf så har dagen idag varit rolig förutom en incident nu på kvällen.. efter skolan var det konfa träff och så hämtade pappa mig där och så sa han bara- a, nu måste vi skynda oss för mamma står och köar hos Finn Johansen för att få ta spurta! snacka om att jag blev chokad! inte förberedd elle nåt? det var ju inte ens vår vecka.. Men dit åkte vi iaf och det var hur lång kö som helst och många gick ur den! sen tog vaccinet slut så vi vände! :S Så synd om dom som stått sen 10 i fyra lixsom och sen fick de inget vid 6 för det där jävla vaccinet var slut! :O BESTÄLL HEM SÅ DET RÄCKER!  saken gjorde ju inte den bättre att det var några ungar som fastnade i hissen och det tjöt som ett jävla brandlarm, och jag fick typ panik! även fast jag inte var i hissen! klastrofobi
Men iaf! sprutan kommer jag ta nån gång iaf!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?