kristallkronor hit och dit

idag blev det ett inlägg på kvällen ist, men det får la lika bra det? idag var jag med Téa efter skolan vi tog lite kort och åt mat, thihih. Skolan var ganska lugn förutom NO.n där jag hade mkt att göra!* pga ledighet igår..
Mamma och pappa kom nyss hem med en kristallkrona som dom hade köpt på auktion, fast det var sånhär auktion med nya grejer från MIO. Aja, den gick iaf för 1000 kr! visst den var fin oså men 1000 kr lixsom? dah.. de kunde köpt en ridhjälm till mig ist! haha, hoppas jag får en ny snart ändå :)
Nu ska jag läsa ut min bok som skulle vara inlämnad igår men måste läsa ut den idag för jag vill inte lämna tillbaka den oläst för den är så bra! Hejdå med er, ha en fortsatt bra tisdag! <3
Postat av: 20 år och mamma
URL: http://sarahsamuelsson.blogg.se/ 2009-11-11 / 00:24:56

fin blogg :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?