Stockholm

tjullohulaa! Nyss hemkommen från Stallet,Stan och stockholm! hihi. det är därför ni har fått vara utan uppdatering denna helg, för jag har varit på besök i sthlm! storstan;) Vi åkte i lördagsmorse och började dagen på stan. Inhandlande inte så mycket utan det blev bara ett linne, en mössa och ett par strumpbyxor. Man har ju lixsom tanken att man ska åka till USA och shoppa i bakhuvuet hela tiden så ;) men jag är nöjd med det. Efter shoppinturen begav vi oss till Hovstallet och deras julmarknad. Där gick vi med Bibbi, Eva (faster), Mats, Ivar och Märta (kusiner). Det var supermysigt! sen gick vi hem till Eva och Mats där vi åt middag och umgåsade. Fast jag lekte mest med min underbara kusin Märta <3 När kvällen nästan var slut begav vi oss till Farmor och Farfar i Norrtelje där vi skulle sova och idag åkte vi hem. Och jag har haft en superhelg ;) med mycket om och men.. men ändå bäst <3

Och kvällen blev då avslutad på Stan med TRK och hästarna och ikväll väntar TV för då är det sthlm horse show 22.00 ;)


Märtis Ärtis & Ivar
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?