zZzzZ

hallo på er! blev ingen uppdatering igår för jag hann inte med det. Dagen igår var verkligen fullspäckad. sista timmen i skolan var vi på en dansföreställning som var asscool och dom som dansade var skitbra! sen skulle jag åka med mamma hem men bilne pajade (typ) så vi fick vänta på pappa och så lagade vi den och sen åkte vi hem. Sen blev det hästkul och jag fick hålla i lektionerna... det var skojigt med lite svårt. Sen efter det var det dags för mig att stressa som fan! för vid kvart över sex började Pay 'n' jumpen och sen skulle jag ju vara med på. Väl inne på banan gick det bra men fort! och jag fick ett stop på sista hindret. Sen åkte jag hem och tittade på idol och skönsjungande Tove! :) sen blev det sängen för idag var det uppgång vid sju för jag hade stalljouren med ann. och när vi fixat alla sysslor där blev det knatteridning. Sen var jag äntligen KLAR! jag kan nog flytta dit snart och nu sitter jag här och är sketslut! men ikväll blir det en hemmkväll. det är verklignen behövligt!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?