Ännu en gratulation

Hej på er ! börjar varje inlägg så?
Vill börja med att gratta min vän johanna som idag fyller 14 år! Grattis din lilla fjortis *
Skoldagen var bra och den blev ännu bättre när jag upptäckte att det var den gammla svampsåsen som kommit tillbacka! ;) YES!  haha
Åkte till stan efter skolan med mina 2 brudar för att köpa kontantkort till mobilen. så nu får ni nörda mig med sms! :)
Ikväll blir det lidl med ida, haha. ska köpa in lite grejer till stallet sen idol hemma hos syrran <3



Johanna
Postat av: Anonym
2009-09-26 / 21:49:39

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Bl.a kan du vinna en årsförbrukning från Garnier.

Värde: 1500:-

Tävlingen avslutas imorgon så passa på:)



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?