Äntligen!

Hej på er! Nu är jag tillbaka igen! som jag skrev i förra inlägget så har jag haft mycket att göra denna vecka. I torsdags var det Adelövs Marknade och det var verkligen piss väder så vi åkte hem ganska tidigt men satte mig inte vid datorn ändå för jag hade plugg! :S
I fredags hann jag heller inte med datorn för då var det stallet och sen skulle jag på födesledagskalas till min kära syster! så vi kom hem ganska sent då. Och sen kom lördagen och då hade jag jouren så jag stack till stallet vid halv 8... och var där till typ halv 1 sen :S hade knatteridningen med..
Och sen kom Téa till mig! och då hann jag inte heller blogga.. :P så så ligger det till!
Vi hade det ass trevlig och mysigt igår Téa och jag. Kollade på en skräckfilm som hette Halloween (FY FAN) vad bra! och läskig... så skulle vi kolla på en till efteråt men vi vågade inte. thihi! så den kollade vi på idag på morgonen ( The Nun)

Jag kommer även lägga ut bilder från veckan som gått så småningom! :)
Idag vid 16.00 blir det U-sek möte i stallet, men åker nog ut lite tidigare för att göra Ida sällskap <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?