Happy

Hej på er!
Idag är det en bra dag känner jag, jag är allmänt glad bara! en dag med dom bästa kan inte göra det bättre. fast jag blev nästan strypt idag iförsig av en viss simon.. annars har dagen vart kanon! satte rekord på höjdhopp idag och slutade på VG i friidrott. :)
När jag kom hem från skolan upptäckte jag att skolfotot hade dampit ner i brevlådan! och självklart vill ni se det? så duktig som jag är har jag scannat in det på datorn, cred till mig ! ( jag är faktiskt ganska nöjd med det, kortet asså)
Ikväll blir det dans med Téa och sen bötjar ju idol oxså och det får man ju inte missa!

Förresten månste jag ge en eloge till Julia som cyklade för sitt liv upp till mig idag för att hon skulle få se skolkortet för hon inte hade fått det! hon är för söt* <3
Postat av: Ida
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/ 2009-09-08 / 19:43:34

Haha, knäppisar (: hon ser ju lite konstig ut på kortet, min lilla tjorven :D



Puss på dig


Postat av: julle
2009-09-08 / 19:58:39

om ida menar mig så, skojar du eller?! lite konstig, jag raaaamlar :(



älskar dig berre <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?