Helgen närmar sig

Hej på er där ute i höst/mörkret/ljuset! idag var det iaf kallare än i går. så man känner att det börjar bli höst! men det är bara mysigt och så betyder det att vi närmare oss vintern och det betyder att jag närmar mig min resa som jag åker iväg på den 14 december :) men det är ett tag tills dess nu tar vi en dag i taget..
Idag hade vi SO:prov i skolan det gick väl bra och det är skönt att ha det överstökat. Man kan nästan säga att detta var sista dagen innan helgen för imon ska vi vara på rås hela dagen tills typ kl 13.00. det ska bli gött, hoppas på bra väder. :P Nu ska jag ta tag i mitt liv och städa hos kaninerna kanske?? det är så booooringt men det måste göras. Sen kanske det blir en promenad oxså <3 man får ju passa på när man kan.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?