Kvällen och natten med de bästa! Läs

Hej på er ! äntligen har jag fått lite tid att sitta här nu efter ett helt sjuk rolig och konstig kväll/natt! haha men oxså helt underbar!  Kvällen hos johanna började med att jag, julle och hon åt ganska mycket mat och sen bestämmde vi att vi skulle träffa isack och simon ute så då gjorde vi det och vi hade det mkt trevligt. Men sen gick vi in igen och tittade lite på TV och umgåsade. Men efter några timmar fick vi brist på ideer så vi gick ut igen och då åkte isack hem för han skulle upp tidigt! så då var vi ute lite men det var för läskigt så då gick vi hem igen och då blev det ännu läskigare i trapphuset för mig och julle! men orkar inte berätta det nu! öhhö. Iaf så kom vi in sen och då satte vi oss i soffan och bråkade lite, haha om vem som skulle sitta var oså! intressant för er jag vet... men sen så sa simon ba- aa, jag åker hem vid 12.00 då .
sen blev klockan tolv och då sa han- jag åker hem om en timme då.! klockan blev ett och vi gick och la oss i sängen (dubbelsäng) men det var jävligt trångt och varmt ändå! och där låg vi och flummpratade en bra stund!!! sen blev kl två och då sa han att han skulle åka hem vid halv 3 men så blev det inte och klockan blev tre. haha! så vi besltutade att han fick sova där i värmen med oss! efter väldigt HÖGA disskusioner...hmppf.. så somnade vi tillsut vid haöv 5! iaf julle och jag! de andra hade det lite svårt att somna, iaf johanna! ;) men fan vad roligt vi hade och va förbannad jag blev! haha. det var på skämt ni som var där! men prata med små bokstäver för i helvete! vaknade sedan vad halv 8 av att simons mamma ringde och var orolig så då var han tvungen att åka hem och vi sov sedan vídare tills klockan blev halv 11. då gick vi upp och vid kvart över 11 åkte jag till stallet i världens MOTVIND! I HATE IT!

fan vad långt inlägg!!! men läs det.

taack för en underbart rolig och bra kväll och NATT! :D
julle du är min bästa ''sova tätt bredvid'' kompis.. johanna du är så jävla flumm ;) I LIKE IT
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?