Mini shopping!

Hej på er!
Kom hem från stab för typ en timme sen och från skolan för typ 2 timmar sen! intressant...(nej)
men iaf... så har skoldagen idag varit helt Ok, andra lektionen var inställd så då åkte jag och julia och johanna upp till stan och fikade och gick in på lite affärer oså. Sen stack vi tillbaka till skolan .Det var inget som var så speciellt jobbigt idag faktiskt, snarare roligt!! :)
När jag kom hem från skolan stack jag och mamma ner på stan för att köpa en klänning till mig som jag sett på JC imorse. Men den var lite lustig så vi köpte inte den, det fick bli ett linne/tunika och en vit stickad kofta.
Så det är jag nöjd med =)
Ikväll blir det rida och sen idol.
<3

Today'S



den klänningen som jag har där tänkte jag köpa..

men det blev dessa två ist. :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?