Praoplatsen fixad!

Hello! sitter och försöker genomföra en bokning på Ryan Air här nu och nu äntligen blev det inte error... men det är fortfarande lite små problem kvar! men jag väntar tills mamma kommer hem.
Skolan idag har varit bra! det känns bra nu att vara klar med både NO:n och SO:n. blev lite lättare för mina axlar! Efter skolan stack jhag till staden med mina vänner för att ragga paraoplats! och jag lyckades tillsut på Anna-Axel :) det blir nog bra! fick välja arbetstider och alltsånt så det var ju perfekt! Efter det åkte vi till församlingshemmet där våran första konfirmationsträff höll till ! det var roligt att träffa alla och så. Och nu är jag hemma och ikväll blir det att slappa framför TV:n, Idol och andra avenyn! mys..


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?