Stress! fråga mej om ni undrar vad det är.

Kom hem från stallet för typ en timme sen. Satt på möte i stallet i en timme med U-sek.
Vi planerad massa känndes det som och jag kan bara inte hålla koll på alla dessa datum som far runt i mitt huvud! Det är övernattnigar, tävlingar, putsardagar, kantteridning, fester, skola och gud vet vad??! jag känner mig jätte stressad och känner att jag inte hinner med! tror att alla dessa datum kommer bli roliga men man får hålla koll på så mkt... och övernattningarna brukar alltid bli så roliga men då är jag nog inte hemma! PISS
Men det finns 3 andra datum som jag längtar efter! nämligen: 3/10, 7/11 och den 14/12! (såklart)
det som händer då får ni lista ut själva eller vänta tills jag skriver om dom...

Löve Ya ! <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?