vilse i skogen vandrar de omkring...

Ja så var det faktiskt idag och jag måste verkligen skriva det här på bloggen för det var så jävla kul och lite läskigt haha!
Idag var det ju då så att orientering stod på schemat på idrotten och jag orienterar ju med johanna. :) och vi tog en ganska svår bana idag för vi trodde att vi skulle klara av det. Mne så kom vi till en kontroll som skulle ligga på en höjd och vi hittade den inte så jag gick ner för en backe och ropade sedan på johanna för att hon skulle komma ner dit och då skrek hon OKEJ! så jag trodde hon skulle komma men hon kom aldrig så jag skrek jätte högt hennes namn flera gånger men fick inget svar... så jag sprnag upp till platsen där vi stod från början men hon var inte där. Så jag sprang ner på backen igen och sen upp och sen ner för en annan backe och sen upp igen! menhon fanns inte så jag började traska ner mot skolan igen.! påvägen tillbaka träffade jag julia,isabelle och frida och de hade träffat johanna för en stund sen så jag gick åt det hållet de sa att hon var. Och jag ropade ännu en gång ! och då hörde jag att någon ropade mitt namn! och då ropade jag igen och då hörde jag johanna kvida fram ett litet ljud... sen hörde jag någon som sprang och så kom hon runt ett hörn i skogen och bara skrek mitt namn och grät och skrattade! och jag har nog aldrig skrattad så mycket på länge!!! så jävla kul! och det visade sig att hon skrikit jätte mycket mmed men det var inte förrens Kadar skrek i som jag hörde! när vi kommit fram till varann ramlade vi ner på backen och satt där ett tag och skrattde och torkade tårar, haha. sen gick vi lyckliga tillbaka till skolan igen, även fast vi inte hittat alla kontrollen men vi hade iaf hittat varann och det var det viktigaste! <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?