FåNesPOrT

NU ÄR JAG GLADDDKLADDDDD!!!! VILKET JÄVLA EM SILVER TLL EMMA GREEN!! helt otroligt! pr rekord och allt, gu så snyggt gjort! spänningen stod på topp här hemma i mitt hus och mamma o jag bara skrek och mitt hjärta dunkade i dubbel hastighet, haha! vilken sportfåne jag är! det inser jag nu när jag pratar och tänker på em typ 24/7! och Johanna bara suckar när jag pratar om det, haha! men men stolt som en tupp efter en medalj till sverige.. men som sagt man vinner inte ett silver man förlorar ett guld...

Imon blire stan med eller utan johanna, beror på om hon är sjuk eller inte. Och sen en kvällspromenad med jullan! inget jobb alltså för mig! jippieyo!

Godnnast


Postat av: Emily
URL: http://agressia.blogg.se/ 2010-08-02 / 19:53:30

Men åh! TACK vad glad jag blir! Verkligen tack :D:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?