Ferre!

Hej!
Är nu hemkommen efter en liten helg i stockholmo.
Fredags kvällen hos alice var super, men jag var ju som sagt lite nere pga inlägget här under..:(
Men iaf så åkte jag o julle hem vid tolv. Sen på lördagen åkte jag och familjen till sthlm för att fira åke som fyllfe 50 år och stor fest blev det! men innan det åkte vi inte till stan för att kolla en lägenhet till elin. och när kontraktet var färdig skrivt drog vi oss mot Rimbo för feeest! och där dansade vi ända in på natten..

idag gick vi först på loppis efter att ha sovit länge på möra.. sedan åkte vi hem mot tranås och nu är jag hemma.

Imon fyller mor min år och jag har än sålänge inget planerat för dagen.
PUSS

alla bilder från fredagen och lördagen finns på fb

bild från fredags
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?