Gott och blandat!

Blogg.se cpade igår så det blir uppdatering nu ist!
Började dagen med att simma 32 längder.. puhu. men det gick rätt fort. Sen var det bara en liten del av dagen kvar och vi slutade typ vid halv två. Då cyklade jag upp till stan och lämnade in lite böcker och sedan åkte jag bil hem med far min. Ikväll blir det ridning!

Friluftsdagen
eftersom jag inte kunde skriva om gårdagen igår skriver jag om den nu.
Johanna kom till mig runt åtta och vi gick sedan tillsammans till stallet och sedan var det dags för rdining för fulla muggar, och alla klarade sig riktigt bra ;) efter att alla ridit jobbade vi lite och fikade. Sen var det dags att bege sig hemåt igen så johanna och jag pinnade på upp till mig igen. Resten av dagen myste vi och kollade på skräckfilm och lite fler filmer.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?