Startar lördagsmorgonen med en lista

1. Det första du tvättar i duschen?- Håret

2. Gillar du kaffe?- har ju faktiskt aldrig smakat, men det gör jag säkert. gillar det mesta!

3. Hur mår du just Nu?- bra men trött

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?- hmm...

5. Berätta om din senaste dröm.- Kommer inte ihåg min senaste dröm

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna?- Nej

7. Vad vill du ha just nu? -Pengar!! och en dator

8. Har du räknat till 1000 någon gång? - Inte vad jag vet

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? -hmm, beror på vilken glass det är, haha

10. Använder du smileys? -Yey, man låter så sur annars. haha

11. Har du träffat någon kändis?- Ja

12. Gillar du keso? -NEJ

13. Vilken låt hade du sist i huvudet? -hmm,

14. Vilka länder har du besökt?-Danmark,Tyskland,Österike,Italien,Spanien,Grekland,Turkiet,Island,Holland,Usa,Canada kan ha glömt nån...

15. Är dina föräldrar stränga? Ibland så och ibland inte

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? -Tror fan inte jag skulle våga

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? -Ja

18. Brukar du hyra film? Nej inte hyra

19. Var kommer du vara på lördag? -Idag? hemma och hos Simon

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? -Nej jag var inte där men har varit där efteråt.

22. Vad åt du till lunch? -Har inte ätit lunch än

23. Har du lockigt hår? Tyvärr ja!!

24. När grät du senast? -hm, kommer inte ihåg den dagen

25. Har du gått in i en vägg någon gång? Nope, är inte så klantig. Fast man kan trot ;)

26. Favoritårstid? SOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR

27. Vem höll du senast i handen? - ?

28. Sover du med TVn på? -Nej

29. Tycker du att du är gammal? -Nej

30. Är du mörkrädd? -sådär

31. Gillar du ditt liv just nu? - njae, Ibland så. men jo! jag är nog ganska nöjd.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? -Ja det har jag

33. Har du bra syn? -Ja

34. Var är dina föräldrar just nu? -Under mig på nerevåning då.

35. Vad har du på dig just nu?  -Pyjamas, trosor, sockor och morgonrock

37. Hatar du mer än 3 personer? -Ja det gör jag nog. typ hitler och dom!

38. Använder du sushipinnar? öh! nae

40. Äger du ett vapen? haha, vem vet! nejdå, ni behöver inte vara rädda

41. Vad var det senaste du köpte? -En kofta

42. Gillar du ditt hår? -Ibland så funkar det

42. Gillar du dig själv? - jodå

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? -vet inte?

44. Hur ofta använder du MSN? -Jämt

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?