11/1- första skoldagen

japp, idag var det då dags! skolstart.. Har ju faktiskt haft ett långt lov med tanke på att jag fick en vecka plus än ni andra. haha ;) Så jag är nöjd med mitt lov och det var roligt att träffa alla igen. Kan väl inte direkt kalla det mjukstart med tanke på att vi slutade tjugo över tre. uschfybläh.  På so var det iaf roligast kan nog bero på att det är sista lektionen och att både vi och torbjörn är rätt trötta/flummiga.. vilket leder till det ena och andra!
Efter skolan cyklade jag och julle hem i vintervädret till henne och drack varm oboy och åt biskvier som julle tyckte var assäckliga fast dom inte vart det innan hmm... Sen gick vi ut ich tog massa flummkort och hade allmänt kul! det var sjukt roligt att va med henne efter en så lång stund. Gumms <3



julle blev ledsen för simon/tommy förstörde hennes tumme..






finns fler bilder men orkar inte dom nu, ska plugga
Postat av: Sexy time !
2010-01-11 / 20:52:00


Postat av: Sexyy timee!
2010-01-11 / 20:55:58

det var inte jag , de var tommy ! :O


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?