2010

Jaha, då var det 2010 nu då och försat inlägget för iår. det är sjukt svårt att skriva med långa lösnaglar på sig så det kanske blir lite stavfel så ni vet det. Gårdagen var iaf rolig och téa,jag och julle började promenara hem vid halv ett typ. Men innan det så var téa hos mig tills vi skulle åka till johanna på nyårsfest då. Väl där lagade vi mat, öppnade paket, spelade twister och dansade och sjöng såklart ;) sedsn när klockan blev elva drog vi oss mot stan. Där vi sedan firade in det nya året! Nu har jag lagt in bilder på fb och bdb och ni kanske får en liten bild här med,  vi får väl se.

Idag blir det iaf en vilodag, en och annan film och kanske en promenad till stallet.
<3
Postat av: julle
2010-01-01 / 18:48:12

du tog iaf ingen promenad till stallet under dom 2 timmarna jag var där, du missade hur fint virren hoppade. synd :(

haha <3


Postat av: ronja, svar på julles
2010-01-01 / 19:28:42

oh, gjorde du? fan döe. ne jag gick aldrig...


Postat av: julle
2010-01-01 / 21:40:23

haah jag förstår dig ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?