en (liten) lista

Lovar du att vara ärlig? Nej..
Du heter: Ronja Anna Linnéa Fältskog
Smeknamn: Ronny, Ronjiii
Beroende av: att borsta tänderna,haha. hatar att ha äcklig smaki munnen.
Vad tror folk om dig: vissa tycker la om mig och andra inte! men det får man leva med.  
Vad får du oftast komplimanger för: håret och kläderna
Hur imponerar man på dig: Man är snäll och bjuder på sig själv
Brukar du skratta för dig själv: haha. aa
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: ''haha att du skrev sms igen fast du inte hade några pengar :D puss puss han hälsar tillbaka godnatt''
Var bor du: i ett vitt hus
Trivs du där: jodå men det är lite långt till solan och stan
Äger du några converse: Två åar. Rosa och vita
Sprit, cider, vin eller öl: Cider
Brukar du bli för full: Nej
Är du allergisk mot något: kiwi
Hur svarar du i mobilen: det beror på vem det är
Antal timmar sömn inatt: 10 timmar och en halv timme
Brukar du komma i tid: ja verkligen
När mår du bra: När jag är lycklig. i skolan, stallet och med vännerna
När blev du fotad senast: på nyårsafton
Hur känner du dig nu: trött men glad
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: FY! hatar min stortå
Hade du en bra kväll igår: ja, en spakväll med lite film oså
Favoritdryck på morgonen: Mjölk eller juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: skola- tio halv elva helg- olika
Är du blyg: nej
Sysslar du med någon idrott: ridning. sen dansade jag ett tag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ibland kanske
Har du spytt offentligt: nej, eller på vägar oså haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: haha, massa saker..
Är du nöjd med ditt liv: Ja
Är du bortskämd: hmm, lite. dom säger det!
Vad gör du i morgon: sover och njuter av livet
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Tyra Banks
Vad längtar du till: till massa roliga saker typ min födelsedag
Har du bra vänner och äkta vänskap: ja verkligen!
Vad använder du för schampo: detär lite olika beroende på vad mamma köper
Hur gammal är du: 14
Tycker du om någon just nu: klart
Gröna eller röda äpplen: hmm, beror på hur röda?
Gillar du golf: NEJ !
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: nope, jag fryser dock om fötterna
Är det okej att gråta: det tycker jag
När grät du senast: i ett flygplan
Vad skulle du göra om du vann en miljon: shoppa, sen skänka lite till barna i afrika kanske?
Bär du glasögon eller linser: nope, solglasögon då;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej verkligen inte
Har du piercing: I öronen ja.
Vill du gifta dig: JAAA!
Vill du ha barn: tre vill jag ha ;) kille, tjej, tjej. haha
Solar du ofta: på sommaren men aldrig i solarium
Är du bra på att laga mat: njae, men jag kan det
Är du flygrädd: ja! men man är glad när man klarat det
Hur vig är du: inte alls vig
Är du musikalisk: kan man väl säga om man vill! sjunger ju och kan de flesta låtarna och låttexterna
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: piggelin
Tror du på ett liv efter döden? vet inte. men hoppas det finns..
Tycker du om sushi? har inte smakat! vågar inte
Vad äter du helst när du ser på film? godis eller chips
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll ;)
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ja det har jag och då blir man förkyld enligt en nära vän.
Biter du på naglarna? njae
Hur ofta tränar/motionerar du? när jag rider blir det två gånger i veckan.
Senaste låt du hörde? hey there delilah- plain white t's

frågorna är tagna från elin gladhs blogg.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?